Cum să te simți bine în pielea ta cu sau fără efort

Da, sunt zile în care mă trezesc radioasă și zile în care nu îmi vine să mă dau jos din pat. Cred că sentimentele acestea le-ai încercat și tu… da, și eu mă plictisesc uneori, dar am învățat că timpul trece oricum mult prea repede, așa că ar fi bine să îl folosesc 🙂 în definitiv la ce mi-ar folosi să mă plâng că mă plictisesc? aș deveni mai puțin plictisită? no way 😀

așadar, ce-am făcut eu săptămâna aceasta pentru a mă simți bine?

– am scris: da, am avut chef de scris, am avut și idei, care culmea, apăreau exact când nu aveam hârtia sau laptopul la îndemână 😛

– m-am uitat la un film: Seven Pounds, m-a cam deprimat acest film 😦

– am iesit la plimbare: yap, am făcut mișcare, până când urechile mi-au înghețat și a trebuit să mă întorc 🙂

– m-am apucat de făcut abdomene: sunt extrem de leneșă, așa că 8 minute de abdomene e o mare performanță 😀

– m-am apucat să îmi folosesc crema împotriva celulitei, pe care o țin în dulap de ceva timp: nu știu dacă se va duce celulita… dar am o piele atât de moale și fină 😛

Tu ce ai făcut ca să te simți bine?

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.