rapoarte

De dimineață m-am trezit veselă și optimistă. Poate și pentru că aseară prognoza meteo arăta îmbucurător… pentru mine și nu pentru iubitorii de zăpadă 😀 M-am simțit atât de bine, încât am început să lucrez. Da, teoretic sunt în concediu, dar rapoartele știu doar de deadline, nu de vacanțe și alte nebunii de felul ăsta… Printre exceluri și worduri, mi-am strecurat și multe pauze… pauzele lungi și dese, cheia marilor succese :)) ale mele au fost pauze de citit știri. Mare greșeală! Mi-a pierit cheful instant. Pentru ce mi-aș dori să fiu productivă sau să performez pentru economia locală, când guvernul face doar mișto de mine? Cum să îmi planific activități pe termen lung, când în România codul fiscal se modifică de azi pe mâine, cu ordonanțe care intră în vigoare ieri? De ce să mai îmi bat capul cu activități comunitare, când tot ceea ce se va finanța până în 2012 sunt acțiuni ale campaniei electorale? Da, n-are niciun sens să mai îmi bat capul cu nimic… decât cu rapoarte…

One thought on “rapoarte

  1. Pingback: rapoarte - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

