zâmbiți, vă rog :)

Pe partea de dezbateri a proiectului în care am colorat comunitatea, am întrebat tinerii ce își doresc de la cele două orașe în care trăiesc – Brașov și Sibiu. Printre multe idei, unele interesante, altele ciudate și multe chestii care se vehiculează peste tot, au apărut multe răspunsuri prin care tinerii declarau că vor ca lumea din orașul lor să zâmbească mai mult. Când ați zâmbit ultima dată? Autentic, nu doar de fațadă? Eu am zâmbit ieri privind un film absolut drăgălaș, Letters to Juliet. Zâmbesc de fiecare dată când văd pozele copiilor prietenilor mei. Zâmbesc când mai îmi trăznește vreo idee prin cap și mi se pare realizabilă.  Zâmbesc când stau la coadă în magazin și văd cât de stupizi sunt cei din jur (sorry, ar trebui să plâng de milă, dar chiar nu pot). Zâmbesc când mă gândesc la mare, la soare și la nisip. Dar chiar și eu am început să zâmbesc tot mai rar…

3 thoughts on “zâmbiți, vă rog :)

  1. Pingback: zâmbiți, vă rog :) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Mă io zîmbesc mereu şi cînd merg la dentist 🙂 Că merită, zău – mă ţin minte vînzătoarele şi-s mai amabile, nenea de la standul de sezon cu ciolan afumat şi varză din piaţă îmi pune mai multă carne în porţie, controlorul din tren mă iartă că n-am bani de bilet – serios, îmi uitasem portofelul acasă :))) Uite, zîmbesc şi cînd scriu comentariul ăsta :)))

Leave a Reply

