de Crăciun

Tradiția multor ani a fost ca de Crăciun să vin acasă. În ajuns pregăteam moșii, așa că ziua trecea foarte repede. Iar în 25 călătoream cu CFR-ul, eu și nașul :)) și încă vreo 2-3 ca mine, care plecau în vacanță. În momentul în care m-am reîntors în Brașov s-a rupt tradiția… am încercat să o înlocuiesc cu frământatul de cozonaci… Doar că am uitat să pun sare în cocă, așa încât au ieșit niște chestii arătoase, dar fără gust :))) și m-am lăsat păgubașă. Anul acesta, poate și pentru că mintea mea stă la rapoarte și broșuri, pentru că nu m-am agitat să fac curat sau de mâncare (pentru că teoretic magnețeii nu îmi permit mâncare de sezon :D), pentru că sărbătoarea pică în weekend și e scurtă rău, pentru că partea religioasă mă lasă rece și pentru multe alte motive obscure, care nu pot vedea lumina blogului… nu prea simt spiritul Crăciunului. Cred că îmi trebuie o vizită în oala cu sarmale 😀

5 thoughts on “de Crăciun

  1. Pingback: de Crăciun - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Vai, dar te înşeli, spiritul Crăciunului e pretutindeni în jur: în ornamentele kitchoase de vînzare la tarabele montate special pentru sărbători, în felicitările cu sclipici de sezon, în luminiţele din pom, în urările dulcegi trimise prin email la tăt address booku’, să se bucure oamenii, în isteria şi aglomeraţia de prin magazine, în nebunia cu “cumpără mai mult, să fie!” – azi la 3 abia am găsit pîine, ai zice că vine apocalipsa sau măcar o săptămînă îs închise toate magazinele, cînd-colo, vorba ta, Crăciunul pică peste weekend, în lamentările “aoleo, iar o să mă-ngraş”… :)))

Leave a Reply

