niște pizza

Până în prezent cea mai bună pizza am mâncat-o în Croația. La vremea respectivă mi s-a părut una din ciudățeniile locului, că la orice colț de stradă puteai mânca câte un triunghi de pizza aburindă… după care mi-am adus aminte de la geografie că vecinii sunt italieni, așa că iată și explicația 😛 Pizza bună am mai mâncat în Sibiu și Oradea… în Brașov e cum îți este norocul: uneori o nimerești ok, alteori sucks (chiar la același local). Ieri am testat-o pe cea din Miercurea Ciuc, într-o plimbare de seară cu prietenii lui Luci. Fascinant nu a fost gustul bun de paprika unguresc, ci faptul că puteai vedea cum se face (e inutil să spun că mi-ar fi plăcut să o fac chiar eu :D) Localul se cheamă San Gennaro, e în centru și merită vizitat 🙂 (Tortul de mere nu vi-l recomand, că a fost de fapt un fel de plăcintă care avea nevoie de mai mult zahăr).

One thought on “niște pizza

  1. Pingback: niște pizza - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

