prietenii virtuali

De când cu internetul și utilizarea intensă a computerului, petrec destul de mult timp în fața acestuia. Și cum vista funcționează cu pauze lungi, timpul acela trebuie umplut cu ceva, respectiv știri, info de pe twitter și conversații via net. De când cu rețelele sociale, conversațiile se poartă nu cu utilizatori ai aceluiași serviciu, ci cu “prieteni”… pe unele rețele poți avea chiar fani… ce mai, toți suntem lady gaga în devenire :)) De principiu la mine business-ul și distracția sunt separate, drept urmare am preferat să adaug pe FB persoane cunoscute sau persoane noi, care mă interesează. Tot de principiu, mă gândesc că dacă aș devia cu totul de la comportamentul meu zilnic, cineva m-ar trage de mânecă virtual și m-ar întreba de sănătate… nu?? Știu că ne-am obișnuit să nu ne mai intereseze cei de lângă noi, dar parcă nu îmi vine să cred că suntem cu totul alienați. De aceea o știre precum aceasta mă face să îmi pun tot felul de întrebări.

One thought on “prietenii virtuali

  1. Promit să te trag io se mînecă, da’ să-mi dai un răgaz de fo’ cîteva zile măcar să citesc şi reacţionez, nu aşa: “am luat pastilele”, ci “în data de la ora da o să iau pastile”, eventual cu remindere: “mai sînt 10 zile pînă iau pastile” :)))

    Acuma serios vorbind, cu cît sîntem mai alienaţi, cu atîta creşte nevoia de atenţie din partea celorlalţi de unde, dacă tot vorbim de facebook, se nasc statusurile gen “i know something you don’t know and i’m not telling you” de-un par exampl “iupi!” sau “thank God!” :)))

    Io zic că tot mai sănătos e să ne luăm căţel dacă vrem prietenie sinceră :)))) Sau investim într-o relaţie, doo – da’ vezi tu, asta mănîncă timp 🙂 Dacă nu şii cu swim bike run se mai rezolvă depresiile şi uite aşa dispare nevoia de a fi oprit de la sinucidere de unul dintre cei 1000 de prieteni… Cîîîţi? Crazy woman…

Leave a Reply

