scriind, vin și ideile

Când lucrez la planificări sau proiecte, am obiceiul să mâzgălesc multe foi de hârtie. La un moment dat, ideile se adună, moment în care de regulă, ciorna se trece pe curat și apoi în calculator… cred că e un obicei moștenit de la școală, când pe ciornă îți mâzgăleai ideile principale sau rezolvai exercițiile și apoi le treceai frumos pe lucrare, fără ștersături și purici și, bineînțeles, caligrafic… cel puțin așa era școala pe vremea mea. Uneori mă gândesc că mama natură nu e foarte fericită că stric atâta hârtie… dar măcar am învățat să nu printez decât strictul necesar și mâzgălelile le fac pe refolosibile 🙂 E ciudat, dar uneori documentele din calculator nu-mi inspiră niciun pic de creativitate. Pe de altă parte mie îmi place să scriu… nu doar să îmi aștern gândurile într-o formă sau alta, ci să folosesc creioane sau pixuri și să văd cum ideile se transformă în litere… mai rotunde, mai colțoase, mai mari sau mai mici, în funcție de dispoziție și moment. Cred că este unul din lucrurile pe care nepoții noștri s-ar putea să nu-l mai facă, în lumea mirobolantă a ipad-urilor… dar cred că va fi o pierdere pentru ei, transformați în timp în roboțeii perfecți.

Leave a Reply

