biserica și chitanțele

Ca primă instituție evazionistă din România, distinsa BOR nu are obiceiul de a folosi chitanțe (apropo, dacă prestează servicii către public, nu ar trebui să utilizeze casele de marcat??? întreb și eu…). Pentru că fiecare își trage spuza pe turta lui și pentru că vreun orgolios din fruntea bisericii vrea să rămână în istoria țării ca cel care a construit o monstruozitate de biserică, oamenii încep să facă fundraising, prin toate metodele posibile pentru a mulge vaca de cash. Așa a apărut știrea recentă prin care biserica a fixat taxe oficiale pentru căsătorie și botez, care diferă de la parohie la parohie (deci, stați liniștiți, că taxele rămân ca și până acum, probabil se impozitează cu rata inflației și nesimțirea preotului paroh). Însă taxelor respective, adaugați-le banii pe care îi băgați în buzunarul preotului când vine să vă stropească cu busuioc pereții, cei pe care îi dați când mergeți să pupați iconele șamd. Mă îndoiesc că biserica va destabiliza piața chitanțierelor în viitorul apropiat 😀 și dacă Băse tot se gândește să impoziteze veniturile tuturor românilor, poate ar trebui să înceapă cu biserica… sunt convinsă că impozitele luate de la ăștia ar ajunge pentru autostrăzi pentru toată țara…

2 thoughts on “biserica și chitanțele

  1. Nu are niciun interes sa se puna rau cu “beserica” din varii motive. Majoritatea romanilor listeaza sfanta incapere aurita unde niste multpreasmecheri parinti si preainavutiti preoti dau cu fum si bolborosesc niste texte obscure, ca institutia in care au cea mai mare incredere. Daca esti destept, nu te pui pe contra cu asa arma de manipulare.

    Prost nu e cine cere, prost e cine ii da. Daca popa vine cu botezul prin case si tu ii dai cate 10 lei de locuitor, scuze DAR ESTI PROST. Odata pentru ca vanzatorul de Sfantul Duh ia salariu. Al doilea pentru ca tu cumperi Sfantul Duh, ceea ce e un nonsens, economic si teologic. Si al treilea, pentru ca subminezi economia tarii si il sustii in frauda. Chitanta, bon, impozite…
    La mine popa gaseste usa inchisa. Lasa ca is destui care ii dau, saracul…
    Azi trecand prin fara catedralei aud o frantura din discutia celor din spatele meu. Era cam asa “acum am nevasta, soacra, nu mai pot merge la curve” Ma astepam sa fie ceva cocalar suferind de iluzii de grandomanie, dar, tadam… erau 2 popi in sutana. Si meditand la universul asta crud in care si-a ales meseria cu cozonaci, bani si adoratia babelor, dar care il vaduveste de placerile trupului si imreunarea sporadica cu diverse taraturi, isi muta fundul intr-un Mercedes argintiu…

    • cred că meritau înregistrați și puși pe youtube :)))) eu m-am șocat prima dată la o mănăstire de prin țară, când am realizat ce afaceriste erau măicuțele… după care am avut ocazia să cunosc un student la teologie – persoană mai spurcată nu cred că am văzut încă :))) așa că nu mă mai miră nimic…

Leave a Reply

