furia e mobilizatoare

… depresia nu. Depresia te face să zaci, uitându-te cu ochii pe pereți și plângându-ți de milă… furia, în schimb, te face să acționezi. Cel puțin eu, când sunt furioasă, acționez extrem de rapid și rezolv în 5 minute deciziile pentru 5 ani :)) Așa mi-am luat primul job, la finalul facultății și după 4 ani de voluntariat intens… eram furioasă că nu am capacitatea și cunoștințele necesare pentru a-mi câștiga proprii bani și a fi independentă… așa am renunțat la Sibiu, într-un moment în care toți se așteptau că voi fi mama răniților până la adânci bătrâneți, acceptând cu plăcere orice șut în partea dorsală… așa sper să mă mobilizez într-o zi și să îmi pun toate visele în practică… pentru că orice poate fi realizabil, dacă nu îți construiești piedici, cu ajutorul invidioșilor din jur, cărora schimbarea li se pare un concept deranjant.

One thought on “furia e mobilizatoare

Leave a Reply

