cât de periculos este Sibiul?

Citind părerile tinerilor din Sibiu la întrebarea ce și-ar dori în oraș, am dat peste vreo câteva legate de siguranța personală. Foarte mulți puști care vor mai mulți polițiști pe străzi… este asta garantul securității?? că mie nu prea mi se pare… la fel, comentarii legate de faptul că și-ar dori să se simtă în siguranță. Nu mai stau în Sibiu de 2 ani, dar am locuit vreo 7 înainte de asta. O singură dată am avut un incident care m-a făcut să îmi iau măsuri ulterioare de precauție. Dar, în rest, Sibiul mi s-a părut un oraș liniștit și fără probleme majore (spre deosebire, Brașovul are antecedente majore cu găștile din Noua, jafuri armate și crime cu autori necunoscuți șamd). Acum, ori s-a întâmplat ceva în ultimii 2 ani, ori… explicați-mi voi, că eu nu găsesc răspunsul bun…

Leave a Reply

