amestecate

… unul din articolele de azi previziona că vârstnicii vor ajunge și în România să însemne un procent important în structura populației, în următorii ani… știți voi, chestia cu îmbătrânirea lumii. veste bună pentru mine, care am o parte din beneficiari din această categorie… veste cam nașpa, când mă gândesc cât de greu este să lucrezi cu grupul țintă în cauză… așadar, ne apucăm de importat africani și domesticim populațiile conlocuitoare sau o să furnizăm toți servicii pentru vârstnici?

… citind cu spor, am aflat că dacă ești în cuplu, atunci te cerți de 312 ori pe an… no ce fain! cine vrea să creăm un cuplu împreună?

… momentul culminant al acestei ultime săptămâni nu sunt gândurile mele, într-o continuă mișcare, ci serviciile companiei de internet, de care mi-e atât de silă, încât voi face ce am promis de mult… o voi schimba cu proxima ocazie. Pe locul 2 urmează cu succes Comprest. Sincer, nu am timp (și nici chef) de aceste companii, dar aștept să mă enervez suficient de tare ca să pot discuta cu ei de la egal la egal…

 

2 thoughts on “amestecate

  1. Pai asta ar insemna ca ne certam mai toata ziulica. E o exagerare grosolana. Poate ca ei considera cearta si fapul ca eu aleg sa ne uitam la Friends si el vrea MASH? Ofof..

    • da, cică intră la grămadă cu lăsatul capacului ridicat, firele de păr în cadă și prosoapele ude prin cameră… totuși nu se menționa nimic despre prezervativele lăsate pe lampă :)))

Leave a Reply

