culori și vopsele

(interesant de citit dacă ești de sex feminin, neutru sau metrosexual :D)

La 18 ani mi-am vopsit părul pentru prima dată. Am fost manechin pentru o prezentare Wella și cum eram singura cu părul scurt, am ajuns să îl am în toate culorile curcubeului… mișto nuanțele, deși pe vremea aia visam la un albastru intens, văzut pe un program nemțesc de televizor. Cu un ciocolatiu pus peste, am ajuns să arăt ca Tâmpa toamna… cum era conceptul din Miorița? a, da, comuniunea om-natură 😛 Fița numărul 2 a fost să fiu blondă… știți cum e, toate brunetele vor blonde, toți cu ochi căprui, vor ochi albaștri, toți cu părul creț îl vor lins șamd. Problema e că pigmenții mei sunt destul de intenși, motiv pentru care blondul adevărat este o culoare foarte greu de realizat… portocaliul este mai accesibil :)) Drept urmare, de-a lungul anilor am încercat toate nuanțele posibile de blond, castaniu și roșu. Negru nu am fost niciodată, dar cred că aș arăta mai rău decât Morticia :)) Între timp unii și altele mi-au scos peri albi, motiv pentru care vopsitul devine necesitate, nu doar fiță. În aceste condiții, vopseaua de calitate bună trebuie să acopere părul alb, să își păstreze proprietățile o perioadă cât mai lungă (adică să nu curgă la spălat), să nu ardă pielea capului și să nu degradeze firul de păr. Dacă vreți nuanțe deosebite, este obligatoriu să treceți pe la stilist (de asta fac stiliștii școală, să învețe cum să combine diverse vopsele și nuanțatori pentru a ajunge la nuanța dorită)… trebuie să mă credeți pe cuvânt, pentru că sunt copil crescut în coafură și frizerie 🙂 Dacă aveți dexteritate, cunoștințe suficiente și tupeu, puteți să vă cautați pe raft vopseaua dorită… Eu sunt din această categorie, momentan schimb doar nuanțele de roșu din două în două luni… și ca să ajungem la ce vroiam să vă spun: săptămâna asta mi-am schimbat iar nuanța, din roșu în roșcat. Nuanța arată demențial, mai ales la soare (care nu prea este…). Doar că arăt mai palidă ca de obicei, motiv pentru care, azi noapte visam cum mă vopsesc iar, că nu îmi place… șaten!!! Ultima culoare pe care mi-aș dori-o :))))

Leave a Reply

