a mea e mai mare

Lista prietenilor din facebook, blogroll-ul, lista urmăritorilor pe twitter… lista alora de-mi lasă mesaje de lma (n-au încotro, că așa le zice softul că e frumos)… lista celor de îmi lasă comentarii pe hi5, unde pozez șăgalnic, doar-doar m-o băga cineva în seamă… lista celor care îmi trimit mesaje copy-paste de Paște, Crăciun și Anul nou… cu atâta tehnologie care ne înconjoară, am ajuns să valorizăm mărimea, în detrimentul calității. Ce contează că atunci când ai o problemă majoră nu mai ai cu cine discuta?

One thought on “a mea e mai mare

  1. Pingback: a mea e mai mare - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

