când nu te ajută talentul, nici tehnologia…

speri să te ajute măcar prietenii 🙂 Am pierdut deja câteva zile căutând un template pentru site-ul Colors, însă nu am găsit nimic care să îmi placă (sau poate ar fi fost unele, dar au nevoie de modificări majore, moment în care îmi prind nasul…). Drept urmare, dragi prieteni și prietene, specialiști în ale programării și design-ului, am nevoie de ajutorul vostru. Nu vreau lucruri complicate, am deja câteva idei în cap, rezultatul fiind un site funcțional, colorat și ușor de gestionat 🙂 Detalii pe chat. Hugs 🙂

Leave a Reply

