birocrația la români

Instituțiilor publice nu le place decât internet explorer. Dacă vrei să folosești vreo aplicație de-a lor și din greșeală folosești google chrome.. bafta ta. Problema e că mie nu îmi place explorer-ul și nu mai folosesc nici modzila de pe vremea când îmi bloca laptopul. Mi se pare aiurea ca de fiecare dată când dau click pe un link să mi se deschidă o pagină nouă, în loc de tab. Motiv pentru care azi am pierdut câteva ore completând un formular la Agenția care se ocupă de protecția datelor personale. Motivul nr. 2 e că nu pricep mai nimic din legea cu pricina, pentru că instituțiile autohtone și parlamentarii nu-s capabili să folosească propoziții și cuvinte simple. Iar ghidurile sunt pentru avansați, nicidecum pentru începători ca mine :)) În fine, sper să fi înțeles și completat bine, pentru că nu mi-aș dori să reiau procesul. Asta-i partea cu internetul. Birocrația la ghișeu se prezintă după cum urmează: pentru că am întârziat 2 zile cu o declarație, madama de la ghișeu nu mi-a înregistrat-o până nu mi-a emis un avertisment scris. După 2 săptămână și o nouă deplasare la finanțe, am aflat că nu pot lua formularele, pentru că sistemul informatic azi de dimineață nu funcționa, motiv pentru care urmează să mai fac o plimbare până la faimoasa instituție…

Leave a Reply

