cineva să mă învețe despre nebuni

Am realizat că îmi lipsește o abilitate esențială: aceea de a înțelege nebunii care mă înconjoară. Mai ales cei care se cred normali… măcar dacă s-ar crede câini, le-aș lua o zgardă și niște mâncare la sac și am fi prieteni forever 😛 Pe cei care se cred normali, nu mai știu cum să îi tratez. Că dacă mă comport cu ei ca și cu mine, conform proverbului: ce ție nu-ți place altuia nu-i face, nu-i bine… Și rămân uimită în fiecare zi de ce le poate debita unora capul… dacă aveți niște sfaturi, le aștept cu drag…

Leave a Reply

