haine de la H/M

Anul trecut mi-am cumpărat o pereche de pantaloni scurți de la H&M din Viena. 5 EUR de la reduceri. Probabil o să mă țină și anul ăsta, dacă dimensiunile mele rămân în limite normale 😀 Mai am o rochie super sexi, de vară și o tonă de tricouri. Cred că am avut haine de la ei de pe vremea când eram kinder și nu știam ce reprezintă eticheta… le primeam via Germania; erau rezistente și la modă… No bine, H&M se pregătește să deschidă magazin în Unirea Shopping Center în Brașov. După prețurile vehiculate, va fi concurența lui New Yorker… măcar mai avem o alegere, nu? 🙂

3 thoughts on “haine de la H/M

  1. Pingback: haine de la H/M - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

