v-ați jucat vreodată Caesar?

Mie nu-mi plac jocurile pe calculator. Primul lucru după ce mi-am instalat windows-ul a fost să dezinstalez toate jocurile… inclusiv solitaire 😀 Că am destule rețele sociale pe cap și știri 😀 Dar am avut o perioadă în care nu aveam net, nici tv, drept urmare pe pc-ul meu Pentium 1 mă jucam Caesar (pentru cine nu știe, e un joc de strategie în care îți construiești localitatea și o dezvolți, cu tot ceea ce implică asta). În mod evident nu am reușit să termin niciodată jocul… nici măcar când începeam variante avansate, salvate de alții 😀 Pentru că invariabil la un moment dat zeii se supărau pe mine și îmi dădeau foc la case (da, eu și divinitatea avem o relație specială, chiar și în jocuri). Ce mi-a plăcut în joc, este ideea de bază a oricărei comunități: ai locația, amenajezi un minim de facilități, încep să-ți vină oamenii, după care, dacă nu le acoperi nevoile și nu îți upgradezi orașul, oamenii vor pleca în alte părți, unde-i mai bine… recunoașteți realitatea??? Chiar dacă Ceaușescu a creat mega-comunități aducând cu japca oameni, în ultimii 20 de ani fiecare a fost liber să meargă încotro i s-a părut mai bine. Rezultatele le vom vedea după referendumul din toamnă. Până atunci, statul român reușește să depășească imaginația oricărui creator de jocuri: cheltuie 50 mil de euro pentru parcuri în sate care nu au canalizare și asfalt… ăștia mi se par mai imbecili decât chinezii care construiesc orașe goale… măcar aia, cu natalitatea lor, în viitorul apropriat își vor umple orașele, în timp ce satele românești în curând vor fi goale cu totul…

One thought on “v-ați jucat vreodată Caesar?

  1. Am incercat si Ceasar insa Zeus imi place mai mult. E exact la fel, insa e cu greci care iti pleaca din oras daca nu au destula …cultura. Si grafica e mai draguta si are si momente vesele, orasenii vorbesc si se plang,,,Insa am un cheat care imi da bani fara numar…

Leave a Reply

