voi ați făcut meditații?

Eu am făcut meditații în clasa a VIII-a și în a XII-a la mate și engleză (parcă înainte de admiterea la liceu și la română). Motivul: vroiam să intru la unul din cele mai bune licee din oraș, respectiv la cea mai bună secție de ASE… ceea ce s-a și întâmplat. Cel mai interesant a fost cu matematica pentru facultate, eu studiind la uman, cu o oră sau două pe săptămână de mate. Exercițiile pe care le făceam extra în a XII-a m-au ajutat la bac, care a fost floare la ureche… la admiterea la facultate însă stilul tradițional nu a fost suficient pentru a trece textul grilă (unde trebuia să știi cele două principii: cantitate și viteză). Motiv pentru care am picat a doua sub linie și am mai făcut încă un an de meditații cu un prof din Universitate. Făceam câteva sute de exerciții de pe o săptămână pe alta. Care mi-au prins foarte bine 🙂 Ideea este că atunci când știi ce vrei și îți cunoști carențele, meditațiile îți oferă o altă perspectivă. Nu am făcut însă niciodată meditații cu profii pe care îi aveam la școală… și nu mi-aș da copilul la meditații din clasa I… A spune că meditațiile sunt acte de corupție ascunse, cum am citit azi, cred că necesită niște explicații ale persoanei care le-a emis. Da, profesorul care dă nota 3 elevului la clasă, după care îl cheamă la meditațiile sale, pentru a-l trece clasa, este o persoană care nu are nicio treabă cu etica profesională… voi puteți să-i spuneți corupt… eu aș prefera termenul de jeg. Dar restul nu au nicio vină pentru sistemul educațional de kkt, promovat de toate guvernele locale.

Leave a Reply

