nepotriviri

De fiecare dată când vreau să scriu ceva interesant, mă aflu într-o situație nepotrivită… fie tocmai mi-am închis laptopul, fie sunt departe de el. De exemplu, mai devreme mă aflam sub duș, când mi-au trecut prin minte cel puțin două teme interesante de dezbătut… ok, poate erau mai multe, dar cenzura și-a spus cuvântul. Toată inspirația a durat până am închis dușul, am deschis ochii larg și am inspirat adânc… și ideile au dispărut într-o clipită… Motiv pentru care cred că ar trebui să mă upgradez la un device waterproof, cu recunoaștere a vocii mele drăgălașe, pe care să o poată transforma rapid în cuvinte scrise și cu o ventuză universală, pentru a-l putea lipi de faianță. Mă aude cineva? 😛

4 thoughts on “nepotriviri

Leave a Reply

