voință și carbohidrați

Eu stau foarte rău la capitolul voință. Norocul meu este că am două defecte majore: sunt ambițioasă și sunt încăpățânată… mulțumită lor, de cele mai multe ori reușesc să am rezultate neașteptate. Ca de exemplu azi. Am înotat 30 de bazine, ce-i drept cu pauze și ultimele cam greu, pentru că mă durea un genunchi. Ultima dată targetul a fost 20. Potențialul e de vreo 100… deci, mai am 😀 Faza e că înainte de bazin am băgat o tură de carbohidrați, sub formă de orez cu morcovi (nesărat, dar bun)… plus o prăjitură, pe care am simțit-o cu vârf și îndesat cam de la tura a 2-a… Dacă aș fi avut voință, meniul meu ar fi fost constat într-o salată cu furculița… dar cum n-am, carbohidrați am avut și carbohidrați vor urma…

PS: mai nou în Paradis, lucrurile-s pe invers… apa din bazinul de înot era caldă, în timp ce apa din bazinul central era rece; pe perete scria că amândouă au 30 de grade (păcat că nu am mers cu termometrul la mine…)

Leave a Reply

