mobilitate

Eu cred ca viitorul este al mobilității. Capacitatea de a putea mișca rapid informații, lucruri și persoane dintr-un punct în altul al globului… rămâne de văzut dacă se va reuși și partea temporală, nu doar cea fizică. De aceea nu cred că telefonia fixă va mai supraviețui prea mult timp… nici cea a cablurilor. În schimb bateriile care au capacitatea de a se reîncărca din surse verzi și wireless-ul sunt un “must be”.  Aș vrea să pot să îi explic asta furnizorului meu de net, care se poate spăla pe cap cu abonamentul de 4 în 1. Tv am pe net (dacă îmi trebuie… dar de vreo 6 ani nu-mi trebuie) și telefon fix nu mai folosesc din 2001. Iar mobilul fără rețea este ca buda fără apă… Sunt convinsă că după era consumatorismului feroce va veni și cea minimalistă. Chiar credeți că avem nevoie de nu știu câte dulapuri, mii de bibelouri și tone de haine de prost gust?  Mai degrabă 3 lucruri utile și o casă care poate fi făcută pachet și mutată cu ușurință atunci când situație o cere… nu ne mai rămâne decât să avem răbdare 🙂

Leave a Reply

