bulinele de pe creierul guvernanților

În cazul în care mai trece o lege stupidă, produsele pe care le cumpărăm vor trebui etichetate cu bulinuțe… și eu folosesc bulinuțe la Hippo, for fun. De data aceasta domnii cei deștepți vor să le folosească pentru a arată cât de sănătoase sunt pentru organism. (verde, sănătos, roșu, periculos… și portocaliu, așa și așa… deși unii ar fi de acord că portocaliu e foarte periculos :D). Întrebările de rigoare:
– dacă maioneza va fi cu bulină roșie, asta înseamnă că nu o mai folosim??? Că așa McD ar trebui să-și semneze singur actele de faliment :)))

– dacă se etichetează ingredientele, cum vor fi ele evaluate ca sănătoase sau nu? Că un ou la 2 zile e recomandat de toate cărțile, dar maioneza care se face din el nu prea…

Ceea ce eu nu pricep, dacă tot sunt preocupați guvernanții de sănătatea poporului (și nu de alte taxe impuse producătorilor, că nu vă imaginați că etichetarea va fi gratis), de ce nu se promovează inițiative prin care să se dezvolte producția locală bio și prin care să se poată controla mai bine calitatea celor importate? Că eu am dubii că produsele pe care le găsim de câțiva ani încoace prin magazine și piețe respectă normativele de calitate și nu sunt pline doar de azot…

În altă încercare de a se face că lucrează, aceiași domni cu inițiativă propun ca la raft să găsim prețul de intrare și prețul final al  comerciantului… că, vezi doamne, așa supermarketurile se vor rușina și își vor scădea profitul… cine crede aberația asta, să renunțe la medicamente, că îi produc halucinații. Presupunând că eu am magazin, pe care l-am făcut ca să obțin profit, nu de dragul clienților, și că vând în funcție de cerere și ofertă (principiul de bază al economiei), cum vă imaginați că o să dau de bunăvoie profitul statului sau clienților, sclavagind pentru bunăstarea societății? Mai bine închid și mă mut în altă țară…

Leave a Reply

