weekendul ăsta sărbătorim! :)

Eu și Luci suntem născuți în martie, la 2 zile distanță… ok, 3 ani și 2 zile. Drept urmare în general zilele de naștere se sărbătoresc împreună. Fără prea mult scandal, dar cu mult tort. 😀 Și pentru că anul ăsta Luci schimbă prefixul, ne-am hotărât să adunăm gașca la mine, să speriem vecinii cu niște boxe (casetofonul meu cel prăpădit în general e pe 1 la sonor… no, imaginați-vă cum sună la 10 :P), să facem ceva bun de papa și să sărbătorim 🙂 Pentru mine anul în care am împlinit 30 de ani a venit cu niște schimbări radicale: am renunțat la jobul pe care îl aveam, m-am mutat din Sibiu, mi-am schimbat anturajul cu totul și m-am decis că din acel moment persoana mea este mai importantă decât organizațiile sau cauzele în care (continui sau nu să) cred. Cred că este una din cele mai importante decizii din viața mea de până acum, pe care nu o regret deloc. Cel mai interesant a fost că m-am trezit într-o zi, m-am uitat în oglindă și am realizat că sunt adult și că am alte nevoi. Că mă cunosc mai bine, că știu ce vreau și că nu mi-e jene să o spun (da, știu, nu-s modestă deloc). So, sunt curioasă să văd prin ce transformări va trece Luci 🙂 La mulți ani!!!

PS: în cazul în care nu știați ce frate talentat am, puteți intra pe blogul lui 🙂

2 thoughts on “weekendul ăsta sărbătorim! :)

Leave a Reply

