românii n-au talent

Pentru că am rămas fără seriale și pentru că netul meu a mers ieri ca pixu am fost forțată de împrejurări să mă uit la faimoasa emisiune care se chinuie să demonstreze că românii nu au talent… ce-i drept, aseară nu a fost așa de greu. Am urmărit un număr de magie învățat la grădiniță, grupa mică, urmat la un interval de o brunetă la bară. Nimic de zic, dșra are mușchii dezvoltați, dar, sincer, chiar vă distrează niște mușchi care se învârt pe o bară??? Noroc cu băieții de la FRQ care au spălat onoarea, deși, din motive neelucidate, nu au ajuns în finală. (eu am o explicație extrem de misogină, dar o păstrez pentru mine :D)

Anyway, ceea ce m-a traumatizat definitiv nu au fost atât momentele, cât comentariile juriului.. și reclamele idioate din pauză (nu înțeleg cum vă puteți uita la tv, oameni buni) 😀

Leave a Reply

