clientela H and M, boxerii și șefa de magazin

Eu am mulți pitici pe creier, motiv pentru care nu cumpăr haine din orașul în care locuiesc, decât foarte rar. Doi, nu cumpăr haine din magazine a cărei clientelă nu mă satisface… și cel mai crâncen lucru care mi s-ar putea întâmpla ar fi ca la o sindrofie să ne nimerim 2 persoane cu aceleași haine… Motiv pentru care astăzi m-a interesat să văd cum arată noul H&M din Brașov, comparativ cu ce am văzut în Germania, de ex și mai puțin hainele de pe raft pe care le văzusem oricum pe site. So, magazinul arată bine, e mare, pe două nivele, dar vă recomand să luați liftul, în locul scărilor, care-s oribile, pentru cineva care are rău de înălțime. Clientela de azi a fost pestriță, cei mai haioși fiind copiii și vârstnicii care se uitau la cămăși… din păcate, ori că băteau luminile prea tare, ori că se urmează trendul local, n-am văzut haine care să targeteze adulții, vârstnicii sau xxxl-ii. Majoritatea lucrătorilor de azi erau de sex masculin, o mulțime de paznici (prea mulți, zău) și șefa de magazin, import Germania (??)… poate e doar de început… Luci și-a luat niște boxeri colorați, refuzându-i pe cei cu superman :)) Una peste alta, bine că s-a deschis și H&M, că parcă miroase altfel aerul…

Leave a Reply

