un weekend cu mult soare și iarbă verde

Spiritul meu, sătul de atâta vreme rea, de pereți și computer s-a trezit alaltăieri visând la mare… o mare albastră cu nisip fin, fierbinte de la soarele torid de vară… cu miros de scoici și sare… după două zile am realizat că mi se trage de la noua interfață yahoo (imaginea cu pietre și mare pe fundal, atunci când vrei să deschizi mailul). Așa că am revenit cu picioarele pe pământul infect al orașului de vis-poveste-verde și mi-am propus un weekend departe de el. Dar cum norii de afară sunt cam negri, încep să cred că va fi un (alt) weekend de coșmar… Să rămânem totuși optimiști 🙂 Așadar, să vă bucurați de ouăle colorate, de cozonac și prăjituri, de sarmale și de friptura de miel (criminali mici ce sunteți) și să ne auzim cu bine de marți încolo 🙂

Leave a Reply

