despre Orange

Sunt client Orange de pe vremea când se chema Dialog și cele mai bengoase telefoane erau Nokia urmate de Alcatelurile cărămidă… În toți acești ani am consumat de 2 ori puncte de fidelitate și mi-am achitat la termen abonamentul. Drept mulțumire, Orange s-a hotărât că spam-ul pe telefon nu mai este suficient și a început să mă bombardeze cu oferte de fidelizare… prima, de vreo câteva săptămâni îmi promitea sute de minute în rețea, contra upgrade (deși, lunar, dau minutele neutilizate înapoi…) cea de-a doua, de azi, îmi dădea un telefon fix gratis, pe care l-am refuzat grațios. Nu m-a deranjat oferta (e penibil să oferi un telefon fix unei persoane care apreciază mobilitatea mai mult decât orice pe lume), m-a deranjat reacția individei de la telefon… îi zic, știți, n-am ce face cu un telefon fix, la care, dșra, comentează că e gratis. Și păduchii-s gratis, dar zău că nu am nevoie de ei… La al doilea nu categoric, m-a salutat și mi-a închis. No, dragă Orange, sper ca a treia oară să fie de succes, motiv pentru care, dacă vei citi aceste rânduri am pregătit o listă cu ce vreau de la tine:
– un telefon free, care să fie măcar Iphone 4/ un stick de wifi cu viteză măcar cât a lui RDS când nu se ține de glume proaste (pentru ăsta aș mai plăti niște centime)/ o sponsorizare?? (aici intrăm pe alt tărâm, mai colorat…)

Dacă a treia oară nu va reuși, te anunț, tot pe această cale, că mă voi porta la concurență pentru că nu pot să suport incompetența corporatistă…

Advertisements

5 thoughts on “despre Orange

  1. Tot din cauza spamului am plecat si eu de la Orange. si cel mai tare m-au jignit cu oferta lor de fidelizare, prezentata de parca ar fi fost un taior Chanel facut la comanda, cand de fapt sa gasea pe toate posterele din oras. Chit ca eram de la ei de pe vremea Dialogului din 1998…asta nu dau 2 bani pe clientii fideli.Ca de altfel camm peste tot in Romania. Nici Rojmtelecomul nu e mai breaz. Tot as aimi afce oferte “exclusive” pe toate gardurile …

    • problema mea e ca nici concurenta nu pare a fi mai breaza (din auzite, de pe la altii)… la fel ca si cu netul – am vrut sa ma mut si nu am avut unde 😦

  2. Pe mine mă bate gândul să portez un VF, din cauza aceloraşi oferte neconforme cu realitatea (mea).
    Dar măcar ăia nu te mai spamează dacă suni la *567, o asculţi câteva minute pe fătuca virtuală şi apeşi răbdător tasta 2 de vreo şase ori.

  3. Buna ziua,
    Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina.
    Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video 🙂 ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai Calugarita

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s