unde-i Deveșelu?

Duă 2 zile de drumuri și net limitat, după știri citite de pe mobil și fără comentarii de twitter (mi-au lipsit, zău :D), dau să-mi actualizez cultura generală. Principala știre este despre scutul american care va fi găzduit în județul Olt. Aproape că știrile despre Bin Laden nici nu mai contează… importantă a devenit o locație de care, să-mi fie scuzată ignoranța, n-am auzit până acum. Aștept comentariile pertinente, geo-strategice, care să-mi lumineze calea. 😛

3 thoughts on “unde-i Deveșelu?

  1. Îhî. Şi au şi stadion şi biserică şi cimitir şi islaz şi ferma şi bază militară aviatică. 😀 E dotaţi, care este.

Leave a Reply

