6 thoughts on “Bv și logo-ul său

  1. Pingback: Dealul Melcilor » Logo Braşov, partea a III-a

  2. IImi aduc aminte de ”brasov believe it”. Imi aduc aminte cum ti-au sarit toti in cap, in frunte cu Ionut Tata si Eftimie (parca) – trebuie sa caut exact articolul respectiv – cand n-ai vrut sa te aliniezi celor care credeau ca e un logo exceptional si o sa urce Brasovul in top 10 destinatii turistice. Chiar asa! Oare ce parere are despre asta D-l Tata? 😀

  3. Hai că am văzut ce ai scris și despre ex-ul logo. Ăla era al lui Căncescu, de acum doi ani. Alți bani, alte guri de hrănit. Iar Eftimie și Băra, că am văzut și la el despre subiect, lucrează în ograda Aristotelului. N-aveau ce face, trebuiau să zică ceva călduț, de bine. Deh, dezavantajele muncii la mogulul de presă ajuns președinte de CJ.

    Ideea e că „brandul” (că toți ziceau despre desen că-i brand) a prins atît de bine că toată Europa îl cunoaște acum. Mă aștept la aceleași rezultate și de la acest nou „brand”.

    • Am aflat la vremea respectivă mai multe detalii, dar concluzia mea e una singură: toate-s proiecte făcute pentru a mai cheltui niște bani și nimeni din zona Bv nu este interesat/ă de o strategie pe termen lung de branding și promovare. Iar comentariile de pe net se învârt de regulă în medii restrânse și nu au niciun efect… asta cred că e rezultatul spălării pe creier a poporului local, apatic civic și care e preocupat doar de traiul zilnic și eventual de ograda vecinului…

Leave a Reply

