multe poze

Pentru că într-o zi care începe cu lapoviță și se sfârșește cu un soare nimicitor nu poți face mare lucru, m-am apucat să-mi fac curat pe calculator. Ocazie cu care am descoperit că am tone de poze, care merită făcute publice. Da, mă laud cu ele (am cu ce, vorba aia :P). Lăsăm deoparte constatările deprimante (cele cu mai multe kilograme, mai multe riduri etc) și ajungem la ce-i mai important: în ultimii ani accesoriul cel mai umblat din garderoba mea este… să vedem cine ghicește??? … un rucsac! Serios. Teneșii n-au rezistat la toate călătoriile, laptopurile le-am schimbat, dar rucsacul cel verde este nelipsit. L-am cărat prin atâtea locuri încât mă mir că încă mai poate fi folosit 😀 Și pentru că nu pot sta într-un singur loc, cred că e cazul să mă apuc de planificat noi călătorii. Sugestii? 🙂

PS: tonele de poze le găsiți pe facebook. Dacă ați dat like aici 🙂

Leave a Reply

