Îi cunoașteți pe Lucas Super varză din Sibiu?

Lucas Super sandwich din Sibiu s-au dovedit ieri seară a fi super varză! Una din voluntare s-a dus să cumpere mâncare pentru echipa de voluntari și echipa tehnică de la Sibiu Jazz Festival. S-a întors fără ele, spunând că va dura vreo oră până când va fi gata comanda de 12 sandwich-uri. O oră pentru 12 sandwich-uri???? Come on! I-am sunat, dra de la telefon mi-a spus că au mulți clienți, dar că în 40 de minute (plus cele care trecuseră deja) comanda va fi gata. După câteva minute m-a sunat iar să mă întrebe dacă pot să varieze conținutul sandwich-ului, ca să le fie mai ușor. Și așteptăm… și așteptăm. Între timp am trimis alt voluntar după comandă. După mai mult de o oră, ne sună voluntarul disperat că mai durează încă o oră comanda noastră, pentru că au foarte mulți clienți. Într-un final am luat sandwich-urile de la Union, făcute în 20 de minute… Probabil că domnii de la Lucas vând în general un sandwich pe oră, dacă nu au fost capabili să onoreze în 2 ore o comandă de 12… Și după discuția avută face to face cu cel care s-a recomandat șef/patron, la miezul nopții, am tras concluzia personală că-s niște amatori lipsiți de profesionalism… căci, totuși, nu e atât de greu să îi spui clientului că nu-i poți onora comanda. SUPER VARZĂ!!!

6 thoughts on “Îi cunoașteți pe Lucas Super varză din Sibiu?

  1. ….dar cu ce îs sandwich-urile alea, doamne iartă-mă, ..de le trebuie 1 ceas să le facă? Şi unde-i Varză ăstaSuper?… să ştiu să nu dau de el cînd mă duc la Sibiu! 🙂

  2. Clienti penaiba…e cam mereu gol. Insa pe noi ne-au sustinut la “Darul meu pentru Craciunul lor” cu amambilitate. Cred ca tantile de la servire-s mai incete…

    • cat de incet sa fii sa nu poti sa faci un sandwich in 10 minute, cat ar fi dat imparteala lui 120 de minute la 12 sandw?? sa se lase de meserie, zic eu…

  3. Si la FITS ne-au sponsorizat. Faza e ca puteai merge sa iti iei sandvichelul intre orele 12-14, daca nu ti se anula bonul pe ziua respectiva. Ce daca lucrezi seara pana la 12? Ghinion. Si in plus, stateai si asteptai ca doara tu erai venit la sandvici moca, clientul platea si avea intaietate. Sa tot fii voluntar.

    • Wow, cand m-ai intrebat de ei, aveam mustrari de constiinta, gandindu-ma ca poate au avut probleme la inceput, ca toti incepatorii… Dar se pare ca pur si simplu nu sunt capabili sa-si gestioneze afacerea. Pacat…

Leave a Reply

