10 ani de la terminarea facultății

La ora la care apare acest articol, probabil alerg între Colina Universității și restaurant, cu ocazia aniversării a 10 ani de la terminarea facultății. Da, cu 10 ani în urmă am absolvit Facultatea de Științe Economice de la Transilvania Brașov. Dacă aș fi profesat în domeniu eram un ilustru economist, specializat în Tranzacții Internaționale. Mie mi-au plăcut mai mult ONG-urile, motiv pentru care am ajuns manager :)) Lucrul bun din facultate este că am descoperit cum stă treaba cu voluntariatul. 3 ani de voluntariat intensiv în 2 organizații, au contat mai mult ca 4 ani de școală… bag samă că acum e cam la fel, ba chiar mai tragic. Alt lucru bun e că mi-a plăcut ce am învățat și că am folosit în acești 10 ani destul de multe (ok, trebuie să faceți diferența între teoria de la școală și capacitatea de a aplica în practică conceptele). La facultate am învățat care-s hârtiile pentru un export sau import, în vama Sibiu am învățat cum o sticlă de whisky îți vămuiește un tir cu ajutoare aproape instant. Dom’ ministru Ialomițeanu m-a învățat cum e cu contatul diferențelor de curs valutar, curtea de conturi mi-a arătat cum să caut prin conturi după cai verzi pe pereți, șamd. Una peste alta, am dobândit un minim de cunoștințe, care, cumulate cu ceea ce știam din ONG-uri m-au ajutat să am o carieră, zic eu, de succes. Când mă adun de pe drumuri, o să revin cu detalii de la întâlnire 🙂

Leave a Reply

