o cetate mică de-aș avea…

 

Mă gândeam ieri cât de penibil trebuie să fie să ai în patrimoniu o cetate și să o lași să se irosească… Cetatea la care mă refer este singurul obiectiv turistic al Făgărașului (îmi cer scuze în avans dacă mai există și alte obiective și am uitat sau nu știu de ele). Din nefericire, în curând se va alege praful de ea, pentru că nici nu o mai vezi, năucit de turlele bor :)) În fine, în jumătate de oră, pe drum spre casă, mi-au trecut prin minte cel puțin 5 idei de activități, unele generatoare de venituri, care ar putea pune în valoare spațiul cetății (chiar mă bate gândul să testez dacă se pot implementa unele dintre ele). Dilema mea majoră este cui îi folosește situația actuală, în care cetatea efectiv se duce naibii??

 

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.