cum a fost reîntâlnirea cu foștii colegi din facultate

A fost scurtă 🙂 Recunosc că m-am apucat de organizat întâlnirea de 10 ani de la terminarea facultății, pentru că m-am simțit foarte bine la cea de liceu. Apoi folosesc mai util timpul atunci când mă agit organizând lucruri, decât comentând cârcotașă de pe margine :))) În plus mi s-a părut interesant să văd ce mai fac restul, mai ales că după facultate eu m-am mutat în Sibiu, accesul la net făcându-se pe vremea aia prin dial up și prin cafe-uri, așa că nu prea am mai știut mare lucru despre foștii mei colegi. Una peste alta a fost foarte fain, în amfiteatrul de pe colină fiecare a povestit câte ceva despre el și ne-am reamintit cum era la cursuri, iar la party am continuat poveștile printre reprize de dans și (prea multă) mâncare. 2 lucruri care mi se par tipic românești și care m-au iritat ușor: faptul de a nu înțelege oportunitățile de networking (mă refer la colegii care n-au catadicsit nici măcar să dea un semn de viață… dar nu-i bai, că nici măcar Universitatea nu pricepe cum stă treaba cu networkingul) și faptul de a promova la greu tipare sociale (de la profi citire, adevărata realizare a vieții este familia… mai rămânea să ne întrebe dacă mergem regulat la biserică…). Rămâne de văzut sub ce formă va folosi fiecare această experiență, dar avem timp de experimentat până la următoarea întâlnire 😀

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.