frica și foamea, cei 2 mobilizatori ai schimbării

Atunci când ești cu foamea în gură, ai mari șanse de a reacționa. Atâta vreme cât românii au mațele pline, nu vă așteptați să aibă vreo reacție pe vreo temă de interes național. Urmează frica. Asta cred că vine din copilărie, știți voi, frica să nu ajungi la colț, să fii pedepsit etc. Din nefericire mai trebuie să curgă multă apă în oceanele lumii ca să devenim mai înțelepți și să facem schimbări de substanță motivate de alți factori. Din aceste motive, toate reformele actuale reprezintă doar presiunea exteriorului/ ambiția marinarului și/sau a acoliților/ rezultatul unui grup de presiune. 2 tendințe sunt însă cam nasoale: cea cu eu știu cel mai bine, că voi sunteți toți niște proști și cea cu mușchii mei sunt mai tari ca ai tăi. Nici una, nici alta nu ne ajută, nu sunt democratice și nu folosesc o argumentație logică. Motiv pentru care încep să mă agreseze părerilor mucoșilor născuți după 89 care știu ei cum era înainte să fi fost concepuți în uterul măsii și părerile personale ale politicienilor prezentate sub formă de păreri reprezentative. Sincer, pe mine, ca și contribuabil nu m-a întrebat niciunul din parlamentarii locali ce părere am despre inițiativele pe care le susține el/ea. Că parcă era ales să-mi reprezinte interesele și să-mi vrea binele nu invers… ori eu nu simt nimic bun zilele ăstea. Dar no, după cum spuneam la început, probabil nu îmi chiorăie mațele suficient… nici mie, nici altora…

Leave a Reply

