despre multe și nimic

Sunt atât de zombie, încât am fugit realmente la mare cu banii de pâine și un rucsac mare cu dosare + un laptop căruia îi trebuie priză, că altfel nu merge. Nici măcar căldura din Bărăgan nu m-a trezit din letargia combinației “trebuie să producem pentru binele societății” + “ce rinichiul meu se întâmplă aici”… am băgat apă, cofeină, drafturi de comunicate de presă și kilometri la greu până am dat de nisip și Marea cea verde. Cred că punctul culminant s-a produs în momentul în care aerul sărat mi-a atins neuronii și lumea s-a învârtit timp de câteva secunde la propriu… restul sunt doar povești de la malul mării 🙂

Leave a Reply

