obiectivul nostru: lovește mingea

Unii joacă tenis. Eu lovesc mingea. Obiectivul fiind să treacă de partea cealaltă. Doar că mingii îi place prin aer (cred că vroia să se facă supersonic), iar paletei îi place fizica. Mie nu mi-a plăcut fizica și chiar dacă am memorat niscaiva teorii prin școală, pentru a lua 10 de rigoare, în practică nu pricep mai nimic 😀 De aceea nici nu-mi bat capul. Pentru că mușchii mei au nevoie de oxigen și oasele de soare, pentru a asimila calciul de la tub. Și puțină mișcare nu strică niciodată. În rest, obiectivul rămâne cel stabilit 😛

Leave a Reply

