sesiune de fitness casnic

2 lucruri urăsc din suflet (deși încă nu am depistat motivul adevărat :D): perdelele și covoarele. Poate și pentru că sunt niște obiecte prea puțin utile și care rețin praful în secunda 2 în care le-ai pus la geam sau pe dușumea… și pentru că de regulă sunt voluminoase și sunt un coșmar atunci când trebuie să le speli… De perdele am reușit să scap (da, clar, sunt exhibiționistă :D). De covoare, însă, nici vorbă… nu doar că am 2 mari și 3 mici, mai am încă o jumătate de cămară plină cu tot felul de chestii mici, rotunde, ovale, automat vișinii, care să acopere parchetul (ca să se păstreze bine). Pentru că sunt ecologistă și nu bat covoare (nici măcar pe zăpada aia albă și frumoasă) și pentru că obiceiul datului cu aspiratorul este unul perimat, azi mi-am dus covoarele mari la o spălătorie și le-am spălat pe celelalte mici. După asta cine mai vrea la fitness? 😛

Leave a Reply

