cum e să fii aproape singurul căruia îi place căldura de afară

Recunosc că la 25-26 de grade mă simt excepțional de bine. De la 28-30 în sus începe să îmi fie și mie cald, dar tot nu mă plâng. Pentru că la Brașov e cald într-o zi de vară, în rest e crivăț, ploaie și frig. Și o umezeală de prost gust, care a început să interacționeze cu articulațiile mele, fapt ce mă face super nervoasă. De aceea când văd comentarii despre cum nu mai vine odată iarna și lamentări legate de căldură, mă gândesc ce-o fi în capul respectivelor persoane…

4 thoughts on “cum e să fii aproape singurul căruia îi place căldura de afară

    • :)) incep să cred că va dura mult și bine până o să ajung la stadiul ăsta 🙂 dar sunt de acord că vremea e tâmpită rău, că apartamentele noastre nu fac față provocărilor actuale și că sunt persoane pt care mai puține grade înseamnă o stare de bine (ex. mama și Luci)

  1. ioi, cât vă pot invidia pe voi, ăştia de n-aveţi nici un bai cu căldura; io de la 30 de grade în sus nu mai funcţionez, scrie în manualul de instrucţiuni că trebuiesc păstrat la temperaturi cuprinse între -40 şi maximum +30 de grade, că de la 30 în sus dau rateuri

Leave a Reply

