ne mișcăm mai cu tupeu?

Am ajuns atât de preocupați de rahaturile din jurul nostru, încât uităm să ne concentrăm pe lucruri care contează. Asta era o paranteză. Azi am reușit două premiere: să dorm până la 12.30 și să ies la alergat. Somnul era necesar – nu-și spune doar oboseala cuvântul, ci mai ales stressul din ultima perioadă. Și apropo de asta, mi-am adus aminte de un comentariu primit săptămâna trecută, cum că habar n-avem noi ce înseamnă munca, că doar noi ne distrăm toată ziua. Să vă exemplific cum mă distrez eu în mod regulat: mă trezesc la 8, cu ochii închiși dau drumul la laptop, după care citesc știri și mailuri, cu sau fără capuccino, după care urmează rezolvat de hârtii, urmate de alte hârtii, alte mailuri, proiecte, materiale, alte materiale, pregătit activități și tot așa până seara târziu de tot… cu mici pauze de citit știri la pachet cu niște calorii. Asta-i programul de luni până duminică, întrerupt de momentele in care implementăm activitățile planificate. Cine vrea să se distreze în rând cu mine, să mă contacteze… (din experiență 99.99% nu fac față ritmului meu). Cât privește alergatul, mi-e tare greu să mă mobilizez. Partea rațională a creierului ar vrea, cealaltă zice, hai, mă lași? Din fericire în ultimele săptămâni, ieșind în parc la joacă cu copiii și voluntarii, am făcut mișcare involuntar. Drept urmare astăzi m-am mobilizat și am alergat vreo 5 lungimi, din care 2 sprint. Incredibil, așa zic și eu 😀

2 thoughts on “ne mișcăm mai cu tupeu?

  1. citit 🙂 e reinforcement, ca de fapt stiu toata teoria, practica ma omoara :)) dar, atata vreme cat nu incap in haine, motivatia mea nr. 1 este extrem de puternica…

Leave a Reply

