ai un plan de învățare pentru acest an?

De când mă știu, sunt obișnuită să învăț în fiecare an câte ceva. Poate de asta și profesez într-un domeniu cu oportunități nenumărate de formare și dezvoltare. Asta nu înseamnă că mă duc toată ziua la școală. De altfel am o părere cam proastă despre sistemul formal de învățare, care teoretizează prea mult și este departe de nivelul minim calitativ necesar unui sistem de bun simț. Desigur, mă puteți combate, dacă aveți cu ce 😀 În schimb am învățat din cursuri de scurtă durată, prin intermediul activităților nonformale, “furând” meserie de la unul și altul și citind la greu. Plus veșnicul: încercare și eroare. 🙂  Zilele ăstea, scriind la un proiect, am realizat că în fiecare an îmi fixez măcar un obiectiv de învățare personală, chiar dacă nu-l formalizez… pentru că altfel mi se pare că pierd vremea degeaba. (Și aceasta este de altfel teoria învățării pe tot parcursul vieții). Aș fi curioasă să aflu dacă sunt singura care face asta sau mai sunt și alții ca mine…

4 thoughts on “ai un plan de învățare pentru acest an?

  1. Take it from a learning maniac- si mintea rugineste. Ultima traznaie absolut inutila pe care am invatat-o este sa.. fac rogojini oltenesti din panusi de porumb, de la un otlean get-beget.
    Clar, meseria se fura, tot ce stiu in domeniul meu de “expertiza profesionala” am invatat din mers, de la altii, pe cont propriu.

  2. În lumina pățaniilor cu mașina de spălat, n-ar fi rău să trecem în planul de învățare un curs de depanatori electrocasnice :))) Glumesc și acum serios răspund 🙂 În ultima vreme mi-am tot pus în plan să mai învăț niște limbi străine – slovenă și italiană, apoi germană. Dacă mai pun și osul la muncă s-ar putea să-mi ating obiectivul :))) În rest toată energia s-a concentrat pe triatlon și învățat cum să înot, biciclesc, alerg mai repede, cum să mă hrănesc și hodinesc ca să crească performanța :)) Altius, citius, fortius :))) Multă teorie de pus în practică, mai am de muncit 🙂 Pentru anul care vine vreau să învăț să schimb anvelopele de la biță singură, fără ajutor, să manevrez bița perfect în curbe, să cobor cu viteză normală de pe deal că acum cobor ca un melc și să mănînc&beau în timp ce învîrt la pedale – se pune ? :)))

    • slovenă și italiană va fi ușor 🙂 germana vine cu ceva provocări suplimentare, dar e realizabil… mai ales dacă mai mergi la un triatlon prin Germania 😀 bineînțeles că se pune și-s sigură că nu o să-ți ia un an să le înveți 🙂 partea cu înotatul și alergatul mai des decât până acum sper să o pun și eu în practică. dar să vedem ce se mai întâmplă pe parcurs :))

Leave a Reply

