o zi proastă începe cu modificări de FB

Teoria conspirație zice că facebook ne omoară cu atâtea modificări inutile, pentru a ne distrage atenția de la problemele importante din domeniul economico-social… ziua mea de azi începe sub auspicii proaste. Pentru că domnii cu scârța au ajuns pe partea mea de bloc. Și ieri mi-au mâzgălit geamul de la bucătărie (paranteză: desigur, față de alte lucrări, asta e destul de curățică. Însă, pentru că nu se folosesc materiale de protecție – ex folie, rezultatul nu are cum să fie ok. închidem paranteza). Problema majoră va fi alta: pentru că trăim în România, geamul meu are plasă contra gângăniilor. Pe care am dat-o jos. Și risc să nu o mai pot pune sus, dacă zevzecii de constructori îmi îngroașă zidul… drept urmare, de ieri sunt crizată și pe punctul de a intra în război. (paranteza nr. 2: dacă vecinele mele de la azil nu semnau contractele ca primarul, toată partea asta o treceam cu mai multă grație… dar așa, caut prin dicționare după amenințări cu efect :D). Și taman azi, facebook s-a apucat iar de modificări… gosh, such a shitty day…

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.