chestii amuzante

Comenta Ada la postul anterior vis-a-vis de relaxarea noastră din Sibiu. Da, a fost relaxare activă. N-am avut timp nici măcar de o limonadă, ce să mai zic de altele… Dar anul ăsta m-am obișnuit să nu mai am mega-așteptări de la agenda mea zilnică, că nu suntem supermani și nici nu e cazul să salvăm noi planeta. Îi lăsăm pe alții. Poftim, am zis-o și pe asta, după 12 ani de auto-terapie 😀 Personal mi-a prins bine compania ALEG la târg, că altfel ideea unui Târg de Ong-uri fără organizații locale mă deprima cu totul. Da, au mai avut stand și alte organizații de prin Sibiu și împrejurimi, dar un set de pliante, 2 persoane care stau pe scaun 2 zile și un roll-up nu le pot numi prezență activă. De aici am rămas cu vreo câteva idei valoroase:

– ONG-urile au nevoie de networking, coalizare și puțin training.

– comunitatea locală are nevoie de activități de timp liber pentru toate vârstele, că altfel nu se întindeau toți pe piatra cubică la colorat

– Colors are idei (și culmea, și expertiză :D) care ar rezolva punctele de mai sus… dacă am găsi și niște finanțatori deschiși la ideile noastre…

Au mai fost multe momente amuzante pe care le-ați ratat cum ar fi lălăiala Bambi care ne-a sunat direct  în timpane, un dans popular românesc pe muzică cu influențe turcești (cred că era de la Imperiul otoman…) sau claxoanele de la nunțile de ciobani locali… Ah și bronzul meu de sfârșit de septembrie :))

 

Leave a Reply

