Brașovul nu are maidanezi, doar cerșetori. Îi sterilizăm și pe ei?

Ieri a apărut un articol în EVZ care lăuda Brașovul pentru că a kilărit miile de câini vagabonzi, lucru pe care alte orașe nu au fost capabile să îl pună în aplicare. Amuzant este că autorul articolului este Traian Deleanu, sibian și coleg cu Brylu, care luptă de ani buni pentru drepturile animalelor locale (no bine, asta nu înseamnă că trebuie să susțină și aceleași cauze). La fel de amuzante sunt comentariile, care contrazic parțial autorul articolului. Dacă mă întrebați pe mine, care circul regulat între Brașov și Sibiu, da, în Brașov momentan e destul de liniște. De aici și până la a lăuda serviciul public local, care după ce a fost în centru unui scandal monstruos, s-a salvat prin pasarea activității specifice madamei Lapis, care susține sterilizarea, prevenția șamd din surse private (pe bune???? și atunci de ce mai este plătit dl. Bărbulescu din banii noștri publici? ) mi se pare un pas cam mare. Doi, justificarea impozitului inventat recent de primărie mi se pare pentru proști: zice dna. Lapis  “De ce nu ai vrea să îţi castrezi câinele? Să facă pui şi să îi vinzi? Atunci plăteşte impozit căci şi aşa nu plăteşti taxe pe vânzarea animalelor. Altfel, când sunt căţelele în călduri îţi iese câinele pe stradă şi iată cum mai apar cinci-şase pui fără stăpân”, explică unul din raţionamente Lapis.” – de aici pricep că eu îmi iau câine pentru a mă îmbogăți de pe urma lui (și atunci vrea și primăria parte) sau ca să demonstrez ce stăpân idiot și incompetent sunt (drept urmare primăria mă “pedepsește” în avans)… asta ca să pricepem cum stă treaba… Trei, dacă maidanezi nu mai avem, trecem la kilărit cerșetori?? Sau măcar să-i sterilizăm și să le punem un cip în ureche, că pe mine mă deranjează mai tare decât câinii și pisicile… Poate ne învață Lapis și Bărbulescu cum să facem asta, că tot sunt experți și exemplu de bună practică…

Leave a Reply

