iarnă și moloz

De fapt încă e toamnă, puțină ploaie, puțin frig. Dacă nu ar fi venit după +20 și multe de grade, șocul nu ar fi fost atât de puternic. Și dacă nu ar fi trebuit să spăl ieri geamuri, pe crivăț, spatele meu nu ar fi dat rateuri azi și poate nu ar fi trebuit să stau cu 2 bluze și polarul pe mine. Bine, facem abstracție de faptul că-s setată pe temperaturi de 30 de grade. De vreo 3 ani. Ș până nu emigrez, nu cred că-mi schimb setarea. Că de aia am toate lucrurile prin cutii. Și frigiderul gol. Că poate într-o zi mă enervez atât de tare, încât să-mi iau tălpășița… între timp, mai punem o murătură, mai spălăm niște moloz. Apropo de asta, am ajuns la concluzia că aștia de lucrează în construcții sunt aleși în funcție de neuroni. Cu cât mai puțini, cu atât mai bine. Și nesimțire. Direct proporțională cu creierul ăla mic și negru. Că de aia geamurile mele au rămas după termoizolarea măsii pereților năclăite, de parcă ar fi trecut o ceată de porci pe verticală. Și coșmarul nu s-a terminat. Căci balconul nu e gata, așa că mai îmi trebuie puțintică răbdare. Ahaaaa…

Leave a Reply

