brioșe, Kaufland, Vivienne Impex și puțin PR

Când am fost la Giurgiu, la plecare, am cumpărat 3 brioșe din Kaufland. Prima pe care am deschis-o pe drum spre Brașov, cea cu portocale, era verde… nu de la glazură, ci de la mucegai. Faza e că în ziua respectivă îmi trebuia neapărat ceva dulce, pentru că îmi scăzuse glicemia. Și prin satele din sudul țării, dracu se încumetă să (mai) cumpere ceva… Într-un final, am mâncat-o pe cealaltă, după ce am mirosit-o juma de oră și am studiat-o intens. N-am crăpat, dar nici fără greață n-am scăpat… cel puțin până a doua zi. No bine, primul lucru pe care l-am făcut când am ajuns acasă a fost să pozez brioșa și să trimit pozele și reclamația la Kaufland, pe site. M-au sunat după 2 zile. O domnișoară, reprezentantul din București. Prima întrebare: dar vă simțiți bine acum?? Păi dacă nu mă simțeam bine credeți că mai discutam prin telefon și nu prin avocați? :)) După o discuție mai lungă, în care am stabilit că nu are rost să mă conversez și cu directorul din Giurgiu, a rămas să mă țină la curent cu rezultatele anchetei interne – pentru că brioșa era în termen de garanție și ambalajul nu fusese deteriorat. Luni m-au sunat din nou, să mă anunțe că problema a fost de la producător, care la rândul lui mă va contacta să îmi ceară scuze etc. Producătorul cu pricina este o firmă din Galați, Vivienne Impex SRL. Doamna Violeta Nanu, managerul companiei mi-a explicat telefonic că problema a fost din cauza unui ingredient importat din Austria și că a reușit să descopere într-un final problema prin eliminare, deși furnizorul din Austria nu recunoaște etc. , că a retras produsele cu problemă și că acum ar trebui să fie totul ok. Miercuri mi-a trimis și o cutie cu brioșe să mă conving că firma comercializează produse de calitate, rețetă unică șamd.

Concluzii:

1. Cu niște bănuți investiți în client service Kaufland a salvat câteva zeci de mii de lei amenda pe care poate ar fi luat-o dacă reclamația o făceam pe site-ul Protecției Consumatorului.

2. Ca și consumator final nu prea mă interesează problemele companiei cu furnizorii ei. Dar mă interesează ce bag în gură…

2 thoughts on “brioșe, Kaufland, Vivienne Impex și puțin PR

Leave a Reply

