rest in bed

Am rezistat eroic în ultimele zile, ținând cont că-s nedormită deja de vreo 3 nopți, că imediat termin o rolă de hârtie igienică de cât mi-am șters nasul și că sunt într-o stare continuă de imponderabilitate, mai ales când mă uit la ecranul meu cel alb. Arăt atât de bine, încât dimineață, în drum spre casă de la laboratorul de analize, un nene cu față de comunist împuțit m-a oprit la trecerea de pietoni să-mi dea niște materiale cu Iehova, dosite pe fundul genții :))))) Am râs tot bulevardul. Pe bune, voi realizați că aștia umblă de la 8 dimineața pe stradă, la produs? Astă vară în parc, erau mai punctuali ca trenul în gară. La fiecare oră tot mai venea câte o pereche și dădea câte o tură de parc, că doar-doar cineva se uita mai insistent, motiv pentru a deschide o conversație. Anyway, mi-am făcut mult ceai, așa că am program artistic. Până îmi revin 🙂

One thought on “rest in bed

  1. Pingback: După o vreme… | Ţara vorbelor în vânt

Leave a Reply

