diferența între a da din gură și a face

În țara asta toți suntem specialiști. Toți ne dăm cu părerea, toți dăm sfaturi, toți comentăm, de cele mai multe ori învârtindu-ne în jurul lui “da’ de ce așa și nu altfel, da’ de ce altfel și nu așa”. Recunosc că și eu am momente de genul ăsta. Atunci când subconștientul meu nu e capabil să zică nu din prima. Am zile întregi în care seara zic: de mâine voi face, voi drege și când vine mâine, fac exact același lucru pe care l-am făcut și ieri. Până la un moment dat… Pot să găsesc multe justificări celor care nu reușesc să treacă de această stare (sau măcar să o facă în liniște) – sociale, economice, sociologice, psihologice etc. Asta nu înseamnă că nu mă irită de fiecare dată când le întâlnesc (cu siguranță la fel i-am iritat și eu pe alții). Anyway, eu prefer să vorbesc mai puțin și să fac mai mult. Pentru mine și pentru alții. Asta-i diferența.

Leave a Reply

