of of măi măi

Simt nevoia să mă exprim. Că tot am avut o zi fără un mega deadline urgent (daa, ultimele sunt deja pe lista de depășite :))) ), îs ușor lefteră, deși curios încă supraviețuiesc și bașca, toți potențialii beneficiari vor servicii gratis, că, deh, suntem ong și trăim cu aer… Se întâmplă să fi primit un email pe adresa personală de la un necunoscut care, probabil, se pregătește de alegerile pentru anul viitor. Un alt neica nimeni (să-mi fie iertată ignoranța), care a copiat o temă de site american, și-a tras 2 poze și un filmuleț și vine să îmi dea mie lecții de democrație și republică. Fiule, poți să te duci în ….., cu tot cu republica ta! Lui și altor looseri care vor apărea probabil în lunile care vin țin să le reamintesc că ideile nu se promovează doar în campanie pre-electorală, că o bază de date cumpărată de pe net (sau construită de pe naiba știe ce liste de discuții și rețele sociale) nu dă dreptul la spam și că atâta vreme cât nu v-am văzut și nici n-am auzit de voi în ultimii ani în care economia a fost pusă pe butuci, este de-a dreptul hilar să crezi că părerile voastre mă interesează. Apropo, pe ăsta unde îl reclam? 😀  Acestea fiind spuse, să revenim la filmele americane, că-s de 1000000 ori mai bune decât politica românească.

Leave a Reply

